Indkaldelse til generalforsamling.

Herved indkaldes til ordinær generalforsamling

i Brenderup og Omegns Civile Hundeførerforening (BocH)

til afholdelse

Onsdag den 26. januar 2022 kl. 18.30

i klubhuset.

Vi starter med fællesspisning kl. 18.00.

Under generalforsamlingen vil BocHs vandrepokaler blive uddelt.

Efter den formelle del af generalforsamlingen får vi besøg af Bent Nielsen, som vil fortælle om uddannelse af narkohundene hos Told/Skat.

Generalforsamlingen har følgende dagsorden:

1. Valg af dirigent.

2. Beretning ved foreningens formand. Beretningen vil blive offentliggjort forud for generalforsamlingen.

3. Regnskabsaflæggelse ved foreningens kasserer. Regnskabet vil blive offentliggjort forud for generalforsamlingen.

4. Fastsættelse af kontingent, træningsgebyr og indskud. Indstilling fra bestyrelsen skal

foreligge.

5. Indkomne forslag.

6. Valg af kasserer for 2 år. Kirsten modtager genvalg.

7. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for 2 år. Mona og Birte er på valg – begge modtager genvalg.

8. Valg af 2 suppleanter til bestyrelsen.

9. Valg af 2 revisorer.

10. Valg af 1 revisorsuppleant.

11. Uddeling af BocHs vandrepokaler.

12. Eventuelt.

Forslag, der ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes til bestyrelsens formand senest 3 uger før generalforsamlingen.

Ordlyden af eventuelle indkomne forslag vil blive bekendtgjort for medlemmerne senest 1 uge før generalforsamlingen ved opslag i klubhuset samt på klubbens hjemmeside.