Velkommen til Brenderup og Omegns Civile Hundeførerforening (BocH)

I BocH har vi både hold, hvor der trænes mod prøve- eller konkurrencedeltagelse indenfor DcH-programmet, IGP, Rally Lydighed, Agility og Hoopers, men BocH er også en lokalforening med tilbud til de hundeejere, som vil træne med deres hunde uden at gå i konkurrence.

Vi lægger vægt på at få skabt den gode relation mellem hund og ejer - og på fælleskab og samvær mellem foreningens medlemmer. Vi har forskellige arrangementer for hunde og deres ejere i løbet af året. Hvert år i juni måned afholder vi et ”afdansningsbal”, hvor alle hold møder frem og viser, hvad de har arbejdet med i løbet af sæsonen. På den måde får man kendskab til, hvad der sker rundt omkring i klubben, og kan lade sig inspirere til, hvad man måske også kan lave med sin hund. Sidste onsdag i oktober afholder vi altid Natløb. Det er en aften, hvor alt lys på pladsen er slukket – der er kun fakler tændt rundt omkring ved de enkelte poster. Deltagerne deles ind i hold på tværs af de normale hold og bevæger sig rundt på pladsen og løser forskellige opgaver. Sidst, men ikke mindst, har vi vores årlige juletravetur rundt om Langesø den sidste søndag før jul, som afsluttes med gløgg og æbleskiver – og vi har vores traditionsrige pokalfest, hvor BocHs vandrepokaler uddeles. Vi arrangerer også medlemsaftener med spændende foredrag i løbet af året.

Hvis du ønsker at gå til træning med din hund i BocH, skal du kontakte os på tilmeld@dch-brenderup.dk (se vores aktuelle træningstilbud  under "Træning i BocH")